Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: marie

hej!



jag undrar bara om du dels har lust att tipsa om utbildning inom film och dels om en bra nybörjarkamera som ändå kan hänga med ett tag?



Jag ska på intervju imorgon till filmarbetarutbildningen i Trollhättan, KY 2 år.

Du kanske känner till den, man utbildas till ljudtekniker, scripta, fad osv. Jag är egentligen väldigt intresserad av filmmusik och filmklippning och den här utbildningen känns mer administrativ men man kanske får superbra kontakter och därifrån kan ta det vidare...

Känner ju till DI och filmhögskolan i Gbg, men tänkte att du kanske vet någon utbildning utomlands, som den du gick?



Sedan så letar jag efter en videokamera, och funderar faktiskt på en systemkamera, men tar gärna emot tips och råd här med, jag kan inte lägga mer än 20.000, helst under det.



Kul att läsa din blogg! Tråkigt att ingen kvinna fått oscar för bästa regi, men det är inte så förvånande, har sett pianot och lost in translation men ska se de andra filmerna som blev nominerade snarast.



film i Kalifornien låter underbart, hoppas du har tid att skriva en rad!



med vänlig hälsning



Marie

2011-05-11 @ 12:36:45
Postat av: Filmarbetaren

Hej Marie!

jag har problem med mejladressen som denna blogg är registrerad under, därav mitt (väldigt) sena svar.

Hoppas att du har hittat den kamera du sökte och att det går bra med filmutbildningen!

Lycka till!

Filmarbetaren

2012-06-10 @ 01:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0